FANDOM

Najnowsza aktualizacja: 5 maj 2016      

SOLEMYO
Logo Solemyo
Szwajcaria
Miejsce Genewa (Szwajcaria)
Tematyka Kuchenki i suszarki
Działalność Stowarzyszenie

Prezentacja

Solemyo jest stowarzyszeniem i źródłem informacji "nonprofit" z siedzibą w Genewie (Szwajcaria), dostawcą sprzętu kuchennego słonecznego i odpowiedniej technologii. Solemyo produkuje i sprzedaje kuchenki solarne typu skrzynkowego Ulog, suszarki słoneczne i kuchenki solarne paraboliczne SK-110. Oferuje również warsztaty gdzie można samodzielnie zbudować kuchenkę Ulog i organizuje imprezy promocyjne w Szwajcarii frankofońskiej i we Francji. Sklep Solemyo znajduje się bezpośrednio za dworcem kolejowym w Genewie.

Aktualności

  • Kwiecień-maj 2016: Solemyo organizuje szkolenia dla osób i organizacji pozarządowych w zakresie piekarników i suszarek do owoców które odbywają się w słoneczne dni w lecie w kilku miastach w Szwajcarii. Sprawdź kalendarz lub zarejestruj się ! Zobacz: http://www.cuisinesolaire.com/solemyo/OffresEtProduits/Stages/. Podczas tych kursów można zbudować sobie piekarnik solarny z naszą pomocą. Kurs trwa jeden dzień. Cena zależy od wybranego modelu kuchenki. Znajdziesz wszystkie ceny w naszym najnowszym katalogu.
  • Grudzień 2014: Yves Ronchetti z Solemyo przedstawiła historię organizacji. Zaczęliśmy uczyć korzystania z kuchenek solarnych w 2008 roku i dotychczas zbudowaliśmy blisko 400 kuchenek słonecznych. Przeszkoliliśmy prawie 1000 osób w zakresie gotowania solarnego.

Obrazy

Filmy

Kontakt

SOLEMYO
15, rue des Gares
1201 GENEVE
Szwajcaria
Tel: +41 22 734 734 0
Email: solemyo@cuisinesolaire.com
Web: http://www.cuisinesolaire.com

Réseaux sociaux

Linki wewnętrzne

Linki zewnętrzne