FANDOM

Najnowsza aktualizacja: 12 luty 2017      

Bannière KGS-1.png
SCI Association Web Logo PNG.png

Koncept Gotowania Solarnego wchodzi w skład stowarzyszenia Solar Cookers International Association

KONCEPT GOTOWANIA SOLARNEGO
Logo SolarCookingConcept - France & Poland.jpg
KIM JESTEŚMY - CO ROBIMY
Miejsce Polska i Francja
Tematyka Kuchenki, suszarki, kolektory powietrzne
Działalność Rodzinna

Koncept Gotowania Solarnego

Koncept Gotowania Solarnego (Solar Cooking Concept_fr) wchodzi w skład stowarzyszenia Solar Cookers International Association.

Solar Cookers International Association to koalicja organizacji pozarządowych (NGO), stowarzyszeń i osób prywatnych aktywnie działających na rzecz promocji gotowania i suszenia solarnego na całym świecie. Witryny internetowe tej organizacji oparte na zasadzie Wiki łączą członków sieci i inne zainteresowane osoby w celu wymiany informacji i współpracy w projektach badawczych i rozwojowych oraz w celu udostępniania wniosków w tym zakresie.

Wiki Koncept Gotowania Solarnego zawiera wyczerpujące informacje na temat różnych rodzajów kuchenek i suszarek solarnych, przedstawia liczne i zróżnicowane projekty, oferuje plany budowy własnej kuchenki lub suszarki solarnej i wskazuje, gdzie są one dostępne w sprzedaży. Znajdziesz też informacje, które mogą Ci pomóc w promowaniu energii słonecznej, w tym doświadczenia i opinie na ten temat organizacji pozarządowych i osób które rozpowszechniają kuchenki i suszarki słoneczne na całym świecie.

Koncept Gotowania Solarnego specjalizuje się w projektowaniu i konstrukcji prostych kuchenek i suszarek solarnych przeznaczonych do działania w strefie klimatu umiarkowanego. Zwracamy szczególną wagę na ekologiczny aspekt konstrukcji proponując użycie do ich budowy materiałów łatwo dostępnych, w tym także materiałów z odzysku (recykling). Nasza działalność ma charakter naukowo-techniczny, innowacyjny i popularyzacyjny. Nie prowadzimy działalności gospodarczej.

Odwiedź nasze strony, aby dowiedzieć się więcej na temat gotowania i suszenia słonecznego w różnych krajach i w Polsce oraz poznać najnowsze wiadomości z tej dziedziny.

Filmy i slajdy

Kontakt

Media społecznościowe

Google+

You Tube

Linki wewnętrzne

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki