FANDOM

Najnowsza aktualizacja: 8 maj 2016      

ID COOK / SUNITED GROUP
ID Cook-1.jpg
Francja
Miejsce Paryż (Francja)
Asortyment Kuchenki
Działalność Producent, sprzedawca

Prezentacja

IDCOOK jest znakiem towarowym grupy SUNITED, która działa za pośrednictwem programu badań i rozwoju w dziedzinie energii słonecznej i innowacji dla ochrony środowiska. IDCOOK uważa, że słońce może zaoferować najlepszy rodzaj energii, tak chronić naszą planetę i przyczynić się do jej zrównoważonego rozwoju. IDCOOK opracował pełną gamę innowacyjnych produktów i urządzeń zasilany energią słoneczną, w tym kuchenki słoneczne i kuchenki słoneczne paraboliczne (grille słoneczne). IDCOOK poszukuje importerów i dystrybutorów lokalnych i międzynarodowych dla swoich ekologicznych i energooszczędnych produktów.

Nasze produkty

Kilka przykładów:

  • COOKUP 200 (grill solarny) jest przeznaczony do zastosowań mobilnych, jego montowanie i demontowanie trwa ok. 10 minut i to bez użycia narzędzi. Torba do transportu wchodzi w skład wyposażenia. Użytkownicy grillów słonecznych mogą używać naszego sprzętu w dowolnym miejscu, w ogrodzie, na plaży lub na pikniku.
  • TROTTER COOKER może być używany w dowolnym miejscu. Przenośny, lekki i składany, jest idealny do uprawiania turystyki pieszej, na campingu lub na plaży. Jest to idealny sposób do odkrywania kuchni słonecznej.
  • SOLAR COOKING KIT zawiera odbłyśnik panelowy, termometr, torebki do pieczenia, płaską podkładkę pod garnek i książeczkę z przepisami kulinarnymi. Jego montaż odbywa się w 1 minutę i pozwala na natychmiastowe gotowania bez nadzoru.
  • SUNDRYER 50, suszarka słoneczna suszy jabłka, pomidory, morele, grzyby, ... tak aby można było spożywać je przez cały rok. Energia słoneczna jest pozyskiwania przez kolektor słoneczny powietrzny, który kieruje ciepłe powietrze bezpośrednio do komory suszarniczej. Suszenie produktów trwa jeden dzień lub dwa. Jest to darmowa metoda suszenia, zdrowa i przyjazna dla środowiska.

Obrazy

Filmy

Kontakt

IDCOOK / SUNITED GROUP
14-16 rue Soleillet - BL n°46
75020 Paris - Francja

Tél: +33 (1) 42 36 15 07
Fax + 33 (1) 76 50 16 51
Email: infos@idcook.com lub sales@idcook.com
Web: http://www.idcook.com oraz http://www.idcook.us

Linki wewnętrzne

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki